Nejčastější dotazy

Potřebujete poradit, jaký výrobek je pro vás nejvhodnější?
Tým našich odborníků Vám s výběrem ochotně pomůže. Bude-li přesto nějaký dotaz nad naše síly, najdeme Vám odpověď u výrobců.

Mohu objednat výrobek, který je pouze na dotaz?
Takto označený výrobek nelze vložit do košíku. Jedná se zejména o zboží, které není u výrobce skladem a obvykle není naplánován ani termín jeho výroby. Kontaktujte nás prosím, rádi Vám zjistíme jeho dostupnost a případně ho objednáme.

Nenašli jste u nás, co jste hledali?
Nevadí, přesto se na nás obraťte. Pokusíme se Vám daný výrobek sehnat u našich dodavatelů.  

Co znamená označení výrobku "zakázková výroba"?
Některé zboží může být vyráběné pouze na přání a objednávku zákazníka, případně mohou být v e-shopu varianty zboží, které jsou úpravou standardního zboží na přání. Takové zboží je označeno uvedením „zakázková výroba“. Takovéto výrobky lze objednat na našich krbových studiích. Od koupě takto označených výrobků nelze odstoupit a je vyžadována zálohová platba předem.

Je nutné se před nákupem registrovat?
Registrace není podmínkou. Slouží zejména pro usnadnění opětovného přihlášení či správu osobních a kontaktních údajů.

Jak dlouho bude objednávka čekat na výdejním místě?
Vaše objednávka bude k dispozici na výdejním místě po dobu 10 pracovních dnů. Jestliže z nějakého důvodu budete potřebovat tuto lhůtu prodloužit, kontaktujte nás.

Jak změnit způsob dodání nebo platby?
Je-li nutné dodatečně změnit či doplnit údaje nebo způsob platby či dopravy a Vaše objednávka již byla provedena, kontaktujte nás prosím.

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?
Pokud jste obdrželi jiné zboží, než jste si objednali, neprodleně nás prosím kontaktujte.

Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?
Pokud Vám dorazila poškozená zásilka, nepřebírejte ji od přepravce a kontaktujte nás prosím. 

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit, nebo vyměnit. Co musím udělat?
Součástí obchodních podmínek je i formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Zašlete nám ho vyplněný na adresu info@krby-kamna-ptacek.cz nebo poštou na Ptáček distribuce, provozovna Unhošť. Zboží můžete po předchozí domluvě vrátit osobně či přepravní společností. Jelikož mnozí přepravci nepřijímají objednávky přepravy od soukromých osob, doporučujeme využít služeb společnosti Toptrans 

Nesouhlasím s vyřízením reklamace. Jak mám postupovat?
O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení autorizovaným servisem. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým.

Přeji si vymazat všechny své údaje. Jak to mám udělat?
Pošlete nám v souladu s GDPR žádost o vymazání osobních údajů na adresu info@krby-kamna-ptacek.cz.

Nepřeji si dostávat e-mailové nabídky. Jak se odhlásím?
Do adresáře odběratelů novinek a newsletterů jste se dostali na základě Vašeho souhlasu se zasíláním. Pokud již se zasíláním nesouhlasíte, v patičce každého takového e-mailu je možnost odhlásit odběr (úplně dole). Ale nezapomínejte, že tak můžete přijít o různé výhodné nabídky nebo slevy.

Provádíte také instalaci zakoupených krbů a kamen?
Montáž výrobků přímo neprovádíme, ale ve spolupráci s odbornými montážními firmami Vám můžeme doporučit vhodnou firmu z Vašeho regionu, která je Vám schopna montáž, případně úpravu otopné soustavy zařídit jako celek. Pokud máte zájem o více informací, kontaktujte nás na emailu info@krby-kamna-ptacek.cz.

Mám kamna s výměníkem nad 10 kW. Potřebují pravidelnou kontrolu?
Ano. Pokud je tento výměník napojený na otopnou soustavu a celkový příkon topidla je minimálně 10 kW, je nutné také u tohoto spalovacího zdroje provádět pravidelné kontroly podle zákona o ochraně ovzduší. Databázi odborně způsobilých osob (OZO) naleznete zde.

Musejí být opravdu některé výrobky přepravovány jen na paletě?
Ano, v závislosti na rozměrech a charakteru zboží musí být např. sklo pod kamna vždy převáženo na paletě. V opačném případě přepravce zásilku nepřevezme.